Etik og Compliance

Om BeGreen

Etik og compliance

Hos BeGreen opfordrer vi til gennemsigtighed og ærlighed, og vi forpligter os til at levere et sikkert miljø for vores medarbejdere, leverandører og forretningspartnere til at give udtryk for bekymringer, rapportere uredelighed, overtrædelser eller som har brug for assistance.

Code of conduct

Adfærdskodeks

Hos BeGreen er det vores mission at producere og levere vedvarende energi til en overkommelig pris, samtidig med at vi passer på vores planet, dens mennesker og deres velstand og yder et positivt samfundsbidrag.

I begyndelsen af 2023 blev BeGreen et helejet datterselskab af Equinor. Vi er stolte og glade for at have Equinor som en ny partner på vores rejse mod at nå vores mission. Equinor og BeGreen deler den samme vision, og vi vil sammen med Equinor fortsætte med at sætte de højeste standarder for, hvordan vi driver en bæredygtig forretning. Som et helejet datterselskab af Equinor følger BeGreen alle forpligtelser og krav til etisk adfærd, der er beskrevet i vores moderselskabs adfærdskodeks (Code of Conduct).

For os betyder bæredygtigt produceret elektricitet, at vi påtager os en ansvarlig og holistisk tilgang til alle dimensioner af bæredygtighed – i forhold til økonomiske, miljømæssige, sociale og ledelsesmæssige forhold på tværs af alle vores aktiviteter. BeGreen er forpligtet til at arbejde på en måde, der kan opfylde disse ambitioner. Vi anerkender vores samfundsmæssige rolle i at bidrage til en mere bæredygtig fremtid, og med dette følger et betydeligt ansvar. Det er vores ansvar at drive vores forretning med integritet og respekt for menneskerettigheder og vores miljø.

Vi er forpligtet til at levere produkter og tjenester af højeste kvalitet uden at gå på kompromis med vores sociale, miljømæssige og etiske forretningsstandarder, og vores adfærdskodeks beskriver vores forventninger, forpligtelser og krav til etisk adfærd.

Anders Dolmer

Chief executive officer

Rapportér en overtrædelse

Hos BeGreen rejser vi etiske dilemmaer og handler med integritet.

Ethics Helpline, en kanal, der administreres centralt af Equinor, er oprettet for at sikre fortrolighed og for at beskytte rettighederne for både den, der ringer op, og den, der er genstand for en rapport. Denne flersprogede service hostes af en tredjepartsudbyder af hjælpelinjer og er tilgængelig 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen. Ethics Helpline kan bruges til at rejse bekymringer eller rapportere mistanke om eller potentielle overtrædelser af loven eller virksomhedens politikker, af medarbejdere og vores tredjeparter.

Rapportér en overtrædelse

Ethics Helpline, en kanal, der administreres centralt af Equinor, er oprettet for at sikre fortrolighed og for at beskytte rettighederne for både den, der ringer op, og den, der er genstand for en rapport. Denne flersprogede service hostes af en tredjepartsudbyder af hjælpelinjer og er tilgængelig 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen. Ethics Helpline kan bruges til at rejse bekymringer eller rapportere mistanke om eller potentielle overtrædelser af loven eller virksomhedens politikker, af medarbejdere og vores tredjeparter.

 

Hos BeGreen rejser vi etiske dilemmaer og handler med integritet.

Scroll to Top